понедељак, 20. август 2018.

Pismo za gradonacelnika

Dobro jutro gradonacelnica

Pisem vam ovo pismo samo da vas pitam nesto. Prvo da se predstavljam. Ja sam Natascha Futselaar- Stevanovic, Holandjanka/ Srpkinja a najvise Nišlika ko najvise voli ovaj grad. Cak i vise od vas 😀. Prvo da vam se pohvalim kako zivim u ovaj grad vec od 2005. I iskreno receno od 2005 se dosta promenilo. Izgradili su se puno trzni centra i bulevare se popravili. Drvece su posecene a mislim da se retko zasadile nove, osim u rupe u ulice ali to je bilo kratkotrajno.

Rupe u ulice dosli i otisli pa opet dosle. Hvala bogu dobili smo i novu bolnicu i na zalost vec posecivala. Ustanovila sam da je sve lepo ali lose odrzavano (vec su prozori neprovidne u hodnici). Primecujem da Niš ima stalno neke lepe zabave i bila sam na sve. Naravno je Nishville broj jedan. Ma da sajam vino nije bilo lose ali sam se napila posle jedan krug jer nigde nisam mogla da isprazim casu posle jedan gutlje. Buredzijada je bilo propast. Najgore burek ikada pojela a NIGDE pice gde da se kupi da odlepim usta od lepljiv burek. (Bilo doduse pivo ali tesko da dam deci pivo da piju). Bilo je i noc muzej gde mi nije bilo bas jasno gde da idem. Obisla sam 2 muzej totalno.

Sestru sam vodila u Nisku Banju gde nam je bilo plan da guramo noge u vodu ali kada smo stigli tamo ugledali smo porodice koju su letovali sa sve clanove u te vodice u sred centru. Prali ves izlezavale i osecali bi se bezveze da samo guramo noge. Kao kad se neko kupa u kadi a ja da perem noge unutra. Ne ide bas. Nego eto nesrecni ljudi nemogu na letovanje a Nisava je mutna celo leto pa gde ces...

Nego sta sam ustvari htela da pitam: gde se vi setajte? Nikada mi nije niko rekao:" Evo ga nasa gradonacelnica!". "Evo je brcka noge u banju." Sigurno niste se setali kod nas u duvaniste. Jer vidili bi ste kako su ulice STRASNO prljavi bez preterivanje. Izgleda da su se pokvarili kamioni za djubre jer sada ne cure nego tece prljavstina. Decu sam zabranila da skacu po barice jer skacu po smrdljive barice od lubenicu. Ceo grad smrdi.

I iskreno meni malo sramota. Hvalimo se turisti ali ove godine te turisti videli prvi put u svoje zivote bubasvabe na sve strane. Tako da sam htela da vas pitam gradonacelnica:" gde se vi setate?" Eto cisto da mahnem u prolazu kad se vidimo. A inace volim ovaj grad ali ajde da ide na gore a ne na dole.

Srdacni pozdrav,

Natascha
Ps unapred se izvinjavam na pravopis.