уторак, 23. мај 2017.

Gde ste momci??

Odkako znam za momci uvek sam volela tamne dlakave bradate momci i tako i birala moj Srbende. Momci su bili uvek nekako muški. Sedela sam satima i gledala te duge trepavice uz namrgodjene face. Znali su sta zele, bili dzentalmeni i ponekad bas da ne bude dosadno podvikli. Imaju strast i drugacije su mi od moje nezni Holandjani. Imala sam momke dosta, u Holandiju nisi drolja ako si imala dosta. I imala sam i duge veze.. sad kad se secam kako sam se ponasala. Terala ih da mi prave sendvici i da mi donese u tacno 18:00 na posao i nadrljao ga ako kasni.. kad bi Srbende to uradio?! Terao bih me u 3 lepe. Onako mlitavi i nezni sam ih gledala. Plavi bez dlake, bez brade.. momci izgledali kao deca, ponasali se kao zene. Sada 17 godine kasnije dobro bi mi dosla takva dodatna zena u kucu. Moj srbende posle moje bolesti bio skroz uz mene. Tada sam shvatila koliko me voli. A tad sam ja shvatila sta je srbende. Snalazljiv u opasne trenutke, nijednom nije pokazao koliko mu je tesko. Nijednom nije rekao nemogu vise. Nijednom nije pokazao slabost svoj. Cuvao me, iako sam miljon puta mislila kad vice na mene pre bolesti da me ne voli, shvatila sam da Srbin mora da viće. Da li je to Turski gen koj nikada nije izaslo iz njega. Puno puta se mislim sta bi bilo da sam ja Srpkinja prava, sta bi bilo.. vidim brakovi puno inata. "E sad cu ja da mu pokazem", cujem na razne strane. Teraju inat. Ali tako je to.. tako to izgleda ide. Kod nas u Holandiju se prica i prica i prica i nase nežnice plave plaču zajedno. Obecavaju da budu bolje. Zene tamo uglavnom vladaju. Jer imaju ista prava svuda plus su u prednost zbog vaspitanja biti bolje prema nežni pol. Ali sta je bilo onda sa strast?? Nema vatra da gori, nema zelja posle nekoliko godine. Moj bradati crni posle 17 godine i dalje probudi u mene lavicu. E sada kada ostarim sta ce mi strast. Tada mi treba nezno plavo nesto. Do tada bice neka snajka.. mozda neka plava ko zna..😉