субота, 1. април 2017.

Za nedaj boze... zdravstvo deo 1

Izbegavam ovu temu, sa razlogom. Ne zelim da se setim moj najvecu nocnu moru. Ali moram da pricam, imam taj duznost prema drugima. U pocetku moju trudnocu se videlo nesto cudno na jajnici. Jedna dr rekla da uradim tumormarkere i ljutila sam se. Sta ona zna... drugi lekari rekli da su to ciste. Celu trudnocu pratimo moje ciste koj rastu i rastu. Kad sam se porodila 26 maj 2015 moj dr nije pogledao ciste na carski rez. To je opravdano jer se smatra da se to ne vidi od krv. Septembar stize i tako i moja kontrola..Evo ih ciste nisu pukli. To sigurno zato sto dojis. Dojim ja celu godinu i pratimo ciste. Odem ja na sistimatski preko firmu gde sam radila i ginokolog mi kaze da uradim tumormarkere. Uradim ja i mnogo bili uveceni. Opet mi kazu da je to zbog dojenje. Prestanem ja da dojim jer moj osecaj mi kaze da nesto nije uredu. I dalje ne puknu ciste i dr mi kaze da idemo na laperaskopsko skidanje ciste. Mi zakazemo na moj tatin rodjendan 27 jun. Lezim ja u bolnicu. Ponela sam slike od moje dece i samo mi idu suze. Osecaj mi kaze da nesto nije uredu. Noc pre operacije posaljem mog dr poruku gde pisem da ako slucajno nadje nesto da slobodno bez moje odobrenje sve uradi kako misli. Sledece jutro sam prva na red.     Uspavaju me... probum se ja.. cujem povracaju pored mene.. boli me uzasno! Otvorim oci i vidim moj dr i moj muz. Nesto nije uredu. " Morali smo da vam izvadimo sve, materica, jajnici, slepo crevo, trbusna maramica." "Dr da li imam rak?". "Cekamo rezultate" i okrene se dr i ode...